dinsdag 4 juni 2013

Mode illustrator: Fifi Lapin

Hoi meiden

Vandaag een 'creatieve' post.
Ik zelf ben graag creatief aan het werk, maar soms heb ik daar echt geen geduld voor.
Of ook gewoon geen tijd! Wat gaat het toch allemaal snel.

Vandaag in de les creatie moesten we enkele mode illustrators opzoeken en hun blogs.
Ik vind het altijd heel fijn om nieuwe blogs te leren kennen en ook als het over
verschillende onderwerpen gaat. Deze post gaat specifiek over tekeningen,
schetsen, illustraties of hoe je ze ook mag noemen.

Eén van mijn favoriete mode illustrators is Fifi Lapin,
haar blog is zeer gekend en ze heeft ook al veel samenwerkingen gedaan met vooral:
webshops, winkelketens ... Ook heeft ze al een eigen boek geschreven en die is ook
vertaald in het Chinees want  in Korea en China is ze ook zeer bekend.
Ondertussen staat haar konijnenhoofdje best wel bekend.
Zo maakte ze een konijnenbedeltje en sjaals voor Juicy couture,
kledinglijn voor Pimkie en hoesjes voor Iphone.

FIFI LAPIN: haar naam verklapt voor 50% haar eigenheid van de tekeningen
want ze tekent namelijk een konijnenhoofd (lapin) op haar figurinnen.
Hier enkele voorbeelden:
  




Haar tekeningen vind ik leuk omdat ze heel nonchalant zijn,
zeker niet perfectionistisch en het konijnenhoofdje maakt het 
weer vrouwelijk en heel eigen.
Wat vinden jullie van deze manier?

In de link vind je haar blog, zeker eens bekijken: Fifi Lapin blog

Liefs Julie


1 opmerking:

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.