zaterdag 15 juni 2013

Oproep naar mijn volgers/medebloggers

Hoi meiden,

vandaag even snel een oproep, en best wel een belangrijke.
GFC (google friend connect) heeft aangekondigd dat ze
gaan stoppen. Of dit waar is, ik weet het niet zeker omdat
ze dit al wel eerder gemeld hebben maar ik neem liever het
zekere voor het onzekere dus in deze oproep vraag ik jullie
heeeel lief om me te volgen via bloglovin.
Omdat ik natuurlijk zelf volg via GFC zou ik het ook leuk vinden
als jullie jullie bloglovin' in een reactie achterlaten dan kan ik
jullie ook daar volgen!

Hier is alvast de link naar mijn bloglovin': fashjulista's bloglovin'

Veel succes met leren dit weekend!

Liefs Julie

2 opmerkingen:

  1. Oh nee dat meen je niet! Ik vind GFC nochtans leuk ^^ Hier heb je mijn link http://www.bloglovin.com/blog/7329747 en ik heb je meteen ook al gevolgd! Nog veel succes met je examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is blijkbaar echt waar :( Het staat op de site van Bloglovin' zelf, gelukkig kan je alle blogs van Blogger importeren naar bloglovin'.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.