zaterdag 22 juni 2013

Summer-tag



Hoi meiden,

Wauw wat is het buiten puffen zeg!
Niet dat ik het erg vind, maar typisch is het wel dat het weer tijdens de examenperiode is.
Achja, een weekje binnen zitten is het einde van de wereld niet. Maar toch zou ik liever
buiten in het zonnetje gaan liggen ...Hopelijk lukken jullie examens een beetje?
Vandaag heb ik een tiendelige zomer-tag voor jullie:

1. Wat zijn de eerste drie dingen waar je aan denkt bij het woord zomer?
* Cocktails  (op een terrasje met vriendinnen)
* zee en strand (dit zie ik als 1 geheel ;D)
* bruin velletje
cocktails

2.Waar ga je meestal op vakantie in de zomer
    Best wel een beetje boring maar ik ga al 17 jaar op vakantie naar de Belgische kust.
    Ben wel al op kamp geweest in Frankrijk en Kroatië. Dit jaar hoop ik nog een citytripje
    te maken naar Barcelona of Rome maar daar ga ik volgend jaar wel al naar toe met school
    dus barcelona zie ik helemaal zitten ;D. Maar eerst centjes verdienen!

3. Naar welk land wil je nog een keer op vakantie?
    Kroatië vond ik echt heel fijn. Italië lijkt me ook heel leuk.
    Maar het liefst van al wil ik een shopping/beach vakantie in Amerika baby!

4. Wat is je favoriete zomerdrankje?
    Smoothies, en cocktails for sure!
D R I N K  Get Lean Get Mean | via Tumblr

5. Wat vind je leuk aan de zomer?
    2 maanden vakantie?! En gewoon veel bij je familie, vrienden, en mijn hondje zijn.
    Ik vind het ook leuk dat je de hele dag buiten kan zijn, en het liefst van al ga ik naar
    de zee om op het strand te liggen bakken en bruinen met een magazine in mijn handen.


6. Wat vind je minder leuk aan de zomer?
    Dat het wel moeilijk is om dingen te regelen met vele vrienden. Bv een BBQ, of strand-
    feestje is moeilijk omdat er altijd wel iemand op vakantie, kamp, .. is :(


7. Heb je een vakantiebaantje in de zomer?
    Yes, ik ben sinds 2 weken geleden begonnen in een café en ga er dus in de vakantie
    werken, ik hoop dat ik erna in het weekend ook wat mag werken, altijd goed voor
    de portemonnee en mijn vakantie van volgend jaar ..


8. hoe ziet jou perfecte zomer eruit?
   Mijn broer is 3 maanden rondtrekken in Zuid-Amerika dus staat zijn hut leeg
   ( in onze tuin staat er een soort van tuinhuis waar je kan in wonen). Ik ga er
   dus voor 2 maanden intrekken en het zou super leuk zijn om 's morgens wakker
   te worden in mijn 'eigen huisje', de dag startend met een smoothie en daarna een
   plons maken in ons zwembad dat er nog steeds niet staat.. En gewoon super veel
   plezier maken met  vriendinnen, veel zonnen, en bovendien ook veel kleding voor
   mezelf en anderen maken. En 's avonds lekker lang buiten zitten. Ja ik zie het helemaal
   zitten!
summer Marshmallows | via Tumblr

9. Wat koop je graag in de zomer?
    zomerkleding, bikini's, parfums, ijsjes, fleurige nagellakjes
    en exotische vruchten.
Untitled (17) neon | Tumblr

10.Wat zijn jou plannen voor deze zomer?
     Veel naar optredens gaan van mijn favoriete band, ook ga ik 2 weken naar de
      zee en voor de rest ga ik werken om mijn reis van volgend jaar te kunnen betalen.
      Voor de rest ga ik gewoon plezier maken en alles behalve aan school denken
      Nu ja ... eerst mijn resultaat afwachten natuurlijk ...

 
<3 | via Facebook

1 opmerking:

  1. Leuk artikel, ik hoop dat je een goed resultaat zult hebben uit je examens en dat je zult genieten van je vakantie ♥ !
    Xoxo, leoniae
    P.s: Ik ben je blog gaan volgen via Bloglovin en via GFC, leuk dat je een nieuwe blog bent gestart ^-^! Je blog ziet er echt mooi uit Julie!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.