vrijdag 7 juni 2013

Trend onder de loep: Franjes uit Ibiza

Hoi meiden

Vandaag een nieuwe trend onder de loep!

De franjes waaien over uit Ibiza.
Franjes overal deze zomer. De vrolijke zomertrend lijkt zo te zijn
over gewaaid van partyeiland Ibiza. De trend is luchtig en werelds.
 Franjes geven jou het echte vrije hippiegevoel! (ik wil naar Ibiza!!)

Franjes (in het Engels fringes) zien we niet alleen onderaan zomerse shortjes
maar ook aan de zijkant van mouwen, booties en aan accessoires zoals
tassen en sieraden.
Van dikke leren of suède franjes tot dunne romantische sliertjes, op de straten
van de fashion city’s wordt deze trend nu al volop geshowd. Er is superveel
variatie in fringe world. Je kunt ze zowel classy als stoer dragen en ze geven
je outfit echt iets speciaals. Rokjes, tops en sandalen met franjes, wie is er
niet gek op?  Hieronder nog enkele leuke franje items! Bron: weheartit, Tumblr

Large
De welbekende franje-bandeau-bikini.
Te verkrijgen op heel veel webshops.
Ook H&M heeft een mooi aanbod op franje bikinis

380281_359431824119198_2079742355_n_large

Stoere franjes met leer
Large
Large

Suède franjes op accessoires
Large

Tumblr_lp085harq01qgsifeo1_500_large

En natuurlijk moeten de franjes echt niet zo opvallend zijn,
zoals op deze pastel ballerinas. Cute toch?
Tumblr_majbbuafqs1redqcqo1_1280_large



TIP: Houd de rest van je outfit rustig.
De franjes trekken zeker de aandacht 'and less is more'.
Ga dan ook voor 1 item en niet een franje handtas en sandalen en short ...

Ziezo, dat was mijn tweede trend onder de loep.
Mijn eerste gemist? Klik op de link: Trend onder de loep: pastels everywhere

Liefs, Julie


3 opmerkingen:

  1. Ja hier hou ik van! Ik heb laatst een bikini hiervan gekocht bij de h&m :)

    Ik organiseer een giveaway met coolcat. Je maakt kans op €75,- shopping money! Zou leuk zijn als je mee doet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke trend! Heb zelf een paar ballerina's met fringes en vind die heel mooi! Zo'n bikini lijkt me ook wel wat, moet ik zeker eens een keertje gaan bekijken in de winkel ;)

    Verena x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 't echt een geweldige trend, vooral de bikini's met franjes zijn onwijs tof :-)

    xo Anouk
    www.keysofanouk.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.