dinsdag 11 juni 2013

Examens

Hoi meiden,

het schooljaar zit er bijna op.
Eerst nog even die examens door en dan VAKANTIE!

Ik begin maandag aan mijn examen en heb er in totaal 9.
Als ik goed op schema zit zal ik elke week 1 blogpost online zetten.
Maar alleen als ik op schema sta. Ik zal zoiezo dit weekend proberen
wat op voorhand te werken.

Iedereen heel veel succes met zijn examens!
De laatste loodjes wegen het zwaarst dus nog eventjes op die tanden bijten!

Hier nog enkele 'leuke' examens quotes. Bron: weheartit.com

Jenae Destiny: Study Tip
live without regrets ♡
quote | Tumblr
(1) YouLawl | via Facebook
exams
Facebook


Heel veel good luckies!

Liefs Julie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.