donderdag 2 mei 2013

Review #1: Rimmel London APOCALIPS

Vandaag een review voor jullie.
Waarschuwing: dit is mijn persoonlijke mening over
de producten die ik op termijn uit probeer.

Felle lippen, ik ben er gek op!
Alleen durfde ik het eerst niet zo goed te dragen maar daar is verandering in gekomen.
Een paar maanden geleden liet ik een rechte pony knippen en ik zag dat vaak
gecombineerd met fel rode lippen

Ik had een fel rode lipstick die ik ooit eens gekocht had voor een verkleedfeestje.
Omdat de kwaliteit niet top was besloot ik om verder te zoeken naar een
budget maar goede dieprode kleur.
En zo kwam ik terecht bij de apocalips van Rimmel London.


Ze zijn in 6 Varianten en ze hebben elk een leuke naam.
Ik heb de 2 felste kleurtjes in mijn bezit

                                                             Hot pink: Apocalips (303)

Sexy rood: Big bang (400)


De verpakking is simpel, gemakkelijk maar straalt ook een zeker luxe uit,
wat ik wel een pluspunt vindt. Aan de top is hij zwart en zo gaat hij naar onder
waar je een ombre effect krijgt met de uiteindelijke kleur. Het borsteltje is iets
minder omdat er een ronding inzit maar ik moet er gewoon mee leren werken.

De structuur is niet te vergelijken met een gewone lippenstift. Maar eerder met een lipgloss.
Alleen is ie dikker en meer gepigmenteert. Vaak lijkt de kleur in de verpakking feller
en als je het op je lippen smeert is het een teleurstelling.
Ik kan je zeggen dat dat bij deze niet het geval is.

Het opbrengen.
Zoals ik al eerder vertelde vindt ik het borsteltje niet zo handig.
Het is een sponsaplicator zoals je vaakt terug ziet bij lipgloss.
Maar ik moet ook toegeven dat ik gewoon slecht ben om binnen
De lijntjes te blijven. Als je heb aanbrengt moet je hem goed verdelen
Want er komt echt veel van het borsteltje af. En hij is super gepigmenteert.
Hij is heel intens, plakt niet en heeft een mooie glans op je lippen

Jammer genoeg is de glans al snel weg maar de kleur blijft echt lang zitten.
Omdat hij na het aanbrengen meteen in je lippen intrekt.
Ik heb geen foto's van voor en na maar ik kan je verzekeren dat hij max
5 u blijft zitten.

OPMERKING: nadat je gegeten of gedronken hebt begint hij wel wat
af te brokkelen. Dit is een klein minpuntje maar snel wat bijsmeren en
weg met dat probleem.




Ik geeft dit product een 8/10

De apocalips zijn te verkrijgen in verschillende drogisten aan aan schappelijke prijs
van € 10,99. En ze zijn te verkrijgen in 6 varianten.

Liefs Julie



3 opmerkingen:

  1. Heb al superveel goeie reacties gehoord over deze maar ik denk dat ze iets te gewaagd voor me zijn.. Die rode staat je trouwens fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.