zondag 28 april 2013

Terrasjesweer: OOTD 1

Hoi girls!

wat een zonnige dag vandaag. Echt terrasjesweer weliswaar.
Het is nu toch al een paar weken dat de temperatuur naar de
20°C stijgt en daar wordt ik gewoon happy van.

En als het dan zo een mooie dagen zijn zoals vandaag kan ik
gewoon niet wachten op de zomer om mijn mooiste, kleurrijkste,
liefste en meest fashionable outfits naar boven te halen.
Mijn outfit van vandaag was girly but comfy!









cardigan: JBC
T-Shirt: H&M
rok: Vero Moda
Botjes: Pimkie
Strandhoed: H&M
zonnebril: Vintage
Riempje: unknown
Armbanden: Zeeman
Rode lipstick: Apocalips (rimmel london)

Ziezo, dat is mijn eerste ootd.
De foto's zijn niet wauw van kwaliteit
maar ik ben aan het sparen voor een 
iets professionelere fotocamera.

Liefs Julie

2 opmerkingen:

  1. Waw echt suuper tof rokje! Die laarsjes vind ik ook heel erg leuk!

    Hopelijk kom je ook eens kijken op mijn blog

    ♥ my-serendipityjournal.blogspo­t.be

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.