zaterdag 25 mei 2013

Juweeltjes beautiful bijoux + wishlist


Hoi meiden,

een paar weken geleden won ik een give away op Instagram.
Deze werd georganiseerd door de webshop http://www.beautiful-bijoux.com/
Het is een super leuke site waar je budget juweeltjes kan kopen.
Ik heb er al 2 keer besteld en ik kan je vertellen dat het veilig en snel is.
En dit is ook niet de eerste keer dat ik juweeltjes gewonnen heb, yeay me!
Buiten juwelen vindt je er ook leuke handtassen, sjaals, telefoonaccessoires...
Ze zijn stuk voor stuk trendy. En je hebt heel veel keuze, voor ieder wat wils.
Ook houden ze vaak acties en wedstrijden via twitter, instagram ...
Dus houd zeker en vast hun webshop in het oog.

Hier zie je enkele foto's van de juweeltjes die ik gewonnen heb: 



Sorry voor de minder goede kwaliteit. Deze foto's zijn met mijn Ipad genomen.


Uiteraard was ik super blij met alles. Ook omdat het best wel dingen
zijn in mijn stijl (behalve de nerdbril-ketting) maar daar ga ik dan weer
iemand anders met blij maken op de een of andere manier.
Ik heb buiten de nerdbril alles al gedragen. Ook het strikje zit aan de
bovenkant van mijn Ipad en het staat heel leuk.
De ring linksboven is een van mijn favoriet. Ik heb deze ook in oorbellen
maar zijn dan wel zilver. En uiteraard is het infinity armbandje het van het.
Deze wilde ik bestellen, maar nu ik deze gewonnen heb, heb ik die al mooi
van mijn lijstje geschrapt. Maar hieronder zien jullie nog 3 artikels die ik tegen
de zomer zeker en vast ga bestellen.

Oorbellen: Sunrise € 4,50

Ketting: Bright blue squares € 7,95

Ketting: Bohemian statement € 9,50


Kennen jullie beautiful bijoux al?
Of weten jullie nog andere leuke budget (juwelen) webshops?
Twijfel niet, en spam ze hieronder!

Ziezo,
Dat was het voor vandaag.
Geniet nog van jullie weekend.
Nog net voor die examens ...

Liefs 

2 opmerkingen:

  1. Super leuk! Horloge is me favoriet!

    X
    www.fashion-attacks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dat je zo'n toffe dingen wint! Zoiets overkomt me jammer genoeg nooit :D

    Ik heb ook een aanradertje trouwens, het heet 'Margie in a box', het is een pagina op facebook en ze verkoopt ook super toffe dingen!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.