donderdag 16 mei 2013

17de verjaardag

Hoi meiden,

vorige week donderdag (9mei) was het mijn 17de verjaardag.
En omdat het toen een feestdag was O.H. hemelvaart had ik
GEEN school op donderdag & vrijdag. Yeay me!
Uiteraard hebben we op woensdag ook maar een halve dag
dus ben ik naar Antwerpen geweest waar ik had afgesproken
met mijn vriendin Marie.

Omdat ik eerder was dan haar ben ik gezellig even naar de
starbucks geweest. En daar dronk ik mijn favoriete 'hot coco with caramel'.


Daarna ben ik samen met Marie gaan windowshoppen en hier en daar zijn
we wat winkels binnen gegaan. Onder andere in de Forever21 waar ze deze
super mooie ketting voor mijn verjaardag kocht. (Zie birthdayoutfit)
Ook zijn we gaan eten bij Desiré de lille, een leuke brasserie/tea room in de
Schrijnwerkersstraat. Dus ben je in Antwerpen ga zeker daar eens binnen
want je kan er vanalles eten en drinken en het is cheap & gezellig. En als je
geluk hebt kan je er wel eens een BV spotten (naast ons zat Gene Thomas
zanger en man van Kristel van K3 samen met hun dochtertje).
Ik had er deze overheerlijke smoutebollen gegeten en Marie ging voor
op en top Belgisch, een brusselse wafel.


Na ons uitstapje zijn we richting mijn thuis gegaan waar we het super gezellig
gemaakt hadden en een super fijne tijd hadden. Deze foto's zijn het bewijs!






De volgende dag was het dan zo ver, mijn 17de verjaardag.
Rond de middag ben ik naar zee vertrokken waar mijn ouders op weekend waren.
En 's avonds had ik met een vriendin afgesproken. Hier zien jullie ook enkele foto's
van onze outfits :D

overdag:
De ketting die ik van Marie heb gekregen. (Forever21)

Jurkje: Bershka / Shoes: Shoe discount

Handtas: Five 2 ten (Antwerpen)


 Zonsondergang aan zee
 's avonds gezellig met een vriendin wat gaan drinken voor mijn verjaardag.

          Outfit of the night:

Jurk: Primark



Zaterdag was ik met mijn mama gaan shoppen in Oostende waar ik deze all stars kreeg
voor mijn verjaardag.





Voor de rest heb ik vooral centjes gekregen van mijn grootouders, meter & peter.
Die mooi op mijn spaarboekje staan.
Ook kreeg ik te maandag deze ketting van mijn vriendin en ik ben er echt super blij mee.
Danku Lotte!



En zoals jullie wel weten zit ik op internaat en als je jarig bent wordt
je deur versiert. Dit was het resultaat van mijn deur!
In het midden een foto van mij en Jasper (zanger Bandits)
En er rond foto's van hot guys, leuke tekstjes en gewoon
heel veel dingen dat echt toepasselijk is voor mij.


Ziezo dat was mijn verjaardag.
Uiteraard ga ik deze ook nog vieren met een paar vriendinnen
maar jammer genoeg heb ik mijn feestje al 2x moeten verplaatsen :(
En nu komen die examens er ook weer aan ...
Dus zal het iets voor in de zomervakantie worden.

Wie is er onder jullie ook nog een stiertje?

Liefs, Julie



6 opmerkingen:

  1. Klinkt als een leuke verjaardag, nog gefeliciteerd!
    Hier ook een stier, ik ben 3 mei ook 17 geworden :)
    En wat grappig dat je kamerdeur helemaal versierd werd, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie foto's en outfits! Ziet er allemaal leuk uit, gefeliciteerd nog! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die sandaaltjes zijn echt heel leuk! Heb je die onlangs pas in shoe discount gekocht?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De pastel trend is zo leuk!! <3

    http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.