maandag 29 juli 2013

Wishlist beautiful-bijoux.com

Hoi meiden,

de eerste maand van de vakantie zit er alweer bijna op.
Maar klagen moet ik zeker niet ;)
Hebben jullie al een fijne vakantie achter de rug?

Vandaag heb ik een korte blogpost over enkele juweeltjes die
ik in de toekomst nog graag zou bestellen op een van mijn favoriete webshops.

Ik heb al enkele keren besteld bij de webshop, en ook al 2 keer een give-away
gewonnen. 1 via twitter en 1 via instagram dus als je ook dol bent op juwelen
moet je zeker hun volgen via social network!

De webshop is heel betrouwbaar, makkelijk, snel ...
De juwelen moeten van Nederland komen en na 3 dagen
zijn ze al in België! Super toch?

Hier eventjes mijn wishlist:
Over de eerste 2 statement kettingen ben ik nog aan het twijfelen.
Maar de 3 laatste wil ik zeker en vast nog bestellen voor het nieuwe
schooljaar.







Zoals je wel ziet zijn het allemaal statement pieces. 
Ik ben verslaafd aan grote kettingen en ik hou er enorm veel van 
om mijn outfit heel rustig en simpel te houden en dan een grote ketting 
erbij die je outfit helemaal afmaakt.

Natuurlijk kun je buiten kettingen ook vele andere juwelen en accessoires 
kopen op de webshop. In alle maten en stijlen.
Voor ieder wat wils! 

En de prijzen vallen echt goed mee. 
Deze kettingen zitten tussen de 9 en 15 euro ongeveer.

Bestellen jullie vaak juwelen via webshops? 
En welke dan zoal?

Liefs, Julie x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.