dinsdag 30 juli 2013

Aloe Vera producten

Hoi meiden

Eindelijk heb ik wat tijd vrij gekregen om wat meer te bloggen.
De voorbije maand ben ik al enkele dagen naar zee geweest, 
citytrip naar Amsterdam, Kampbezoek van mijn jongere broer, 
mijn hondje is gesteriliseerd dus heb haar ook heel wat aandacht
moeten geven en natuurlijk heb ik ook afgesproken met vriendinnen
en heb ik wat optredens gaan bekijken en gefigureerd in Galaxy Park! 
Meer daarover in een update! Nog eventjes wachten :)

Vandaag een kort artikeltje over Aloe Vera producten


Een paar maanden terug bracht mijn mama dit pakketje mee van de markt.
Het zijn allemaal productjes met als basis Aloe Vera.

Er zit in:
 *bodycream
*showergel
*handcream
*peeling
*parfum
*footcream
*lipbalsem

Ik heb al enkele producjes uitgetest en ik moet zeggen, i love it! 
Aloe vera heeft een frisse geur en zorgt voor het reinigen en zelfs
het hydrateren van je huid. Vele amerikaanse sterren gebruiken Aloe Vera.
Zijn jullie bekend met de producten van Green nature?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.