donderdag 25 juli 2013

Mac lipstick: Review

Hoi meiden,

2 weken terug zat ik in Amsterdam. Daarover heb ik vorige week ook geschreven.
Klik HIER om er alles over te lezen.  En daar kocht ik in de bijenkorf een lipstick van M.A.C.

Ik had al enkele felle rode kleurtjes maar zocht al eventjes naar een diep rode kleur.
 En deze vond ik eindelijk bij Mac. Ik werd er zeer goed geholpen door de mede-
werkster en ze bood me enkele mooie kleurtjes aan. Uiteindelijk ben ik voor
Russian Red gegaan.

Het is een matte lipstick met de eenvoudige maar strakke verpakking bij alle
mac productjes. Hij kostte me €18,50. Iets of wat duurder dan wat ik normaal
koop want ik hou enorm van budget producten maar de laatste tijd doe ik vaak
lipstick op en daarom had ik het er voor over.








De lipstick meteen na het opbrengen

De lipstick na 4 à 5 uurtjes (met drinken en eten)

De lipstick is heel compact en heeft geen speciale geur, 
gewoon wat chemisch om het zo te zeggen. Er zit wel een smaakje 
aan maar daar stoor ik me niet aan.
Ik heb de lipstick 4 keer getest voor ik de review schreef en ik 
ben er echt enorm bij mee. Makkelijk aan te brengen, hij is mat, blijft goed zitten
 en ik krijger ook complimenten over.
 De lipstick vervaagt na 4 uur ongeveer maar als je niet eet of 
drinkt blijft ie gemakkelijk 5 à 6 uur zitten.
Met het vervagen bedoel ik dat hij zeer goed blijft zitten aan de lijntjes 
van je lippen maar naar binnen toe steeds lichter wordt.
Ook bij het geven van een kus blijft hij goed zitten.

Dat is alles denk ik ... 

Dit product krijgt een 9/10 van mij! 
Dubbel en dik geslaagd dus ;) 

Hebben jullie ervaring met de productjes van Mac? 

Lieve liefs Julie x

2 opmerkingen:

  1. Waw die kleur staat je echt super mooi! Ik heb eigenlijk nog nooit iets van MAC gekocht, maar de mineralize skin finish staat echt al eeuwen op m'n verlanglijstje!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kleur past echt supergoed bij jou! Ik hou zelf ook wel van rode lippen :) Ben nog maar twee keer in MAC geweest, en een lipstick heb ik er nog niet gekocht, maar dat zal in de toekomst nog wel gebeuren ;)

    x Astrid
    http://asterodite.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.