zondag 3 november 2013

Aankopen Forever 21




Hoi ladies!

De herfstvakantie is weer voorbij gevlogen.
Even in het kort: mijn vakantie was STRESSEN.
Buiten het feit dat ik 75 % van mijn vakantie aan mijn gip gewerkt heb,
heb ik toch nog even de tijd gevonden om te gaan shoppen.
Meer over mijn vakantie krijgen jullie volgend weekend.

Zaterdag ben ik snel in 'het stad' geweest. Antwerp Cityyy!
Ik ben dol op Antwerpen. Modebewuste mensen in het straatbeeld,
vriendelijk, gemakkelijk openbaar vervoer, de kunst, en nog zo veel meer.

Shoppen deed ik enkel bij de forever 21.
Ben wel even bij de Bershka langst geweest voor een winterjas.
Jammer genoeg was hij uitverkocht!
Maar toen kwam ik er een andere tegen in de F21. Ik zag hem al eerder
op de site en vond hem wel leuk. Maar toen ik hem aan probeerde werd
ik opslag verliefd!




Het is een rechte mantel met Aztek print. Helemaal hot deze herfst/winter trouwens.
De mouwen zijn fake leer net zoals de kraag. Ik vind hem wel het mooiste als hij open
staat.

Toen kocht ik nog 2 kleedjes.
Het eerste was een koopje in de soldenrek.
Het lijkt wel op een zak daarom dat ik het met een riempje centreer.
Dit vind ik wel eerder een zomerkleedje omwille de print en kleurtjes.

Het tweede kleedje kocht ik al in vooruitzicht van mijn eerste jurymoment voor mijn GIP.
En kan uiteraard ook perfect dienen voor de feestdagen. I love it!






En als allerlaatste kocht ik deze leuke oorbellen. 
Goud, chic maar toch casual! 


Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?


Sorry voor de slechte kwaliteit! #Ipad

Love Julie


2 opmerkingen:

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.