zaterdag 5 oktober 2013

Haal je artistieke kant maar naar boven met die EYELINER.

Goedemorgen dames,

de laatste jaren zie je echt iedereen rondlopen met eyeliner.
Ook de budgetmerken komen steeds met een nieuwe variant van de eyeliner. In gelvorm, potlood, stift, met borsteltje en blijf zo maar verder gaan. Ik werk het liefst met de gelliner van maybelline. Het neemt wel wat tijd in voor dat je er mee overweg kan. Oefening baart kunst! Op een paar minuutjes heb ik een flirterig lijnte boven mijn wimperrand staan.

Om mee te gaan met de make up trends van deze winter gaan we een stapje verder. Niet langer een klassiek, flirterig, basic... lijntje boven je wimperrand. Maar geometrische vormen.

We zagen het enkele keren voorbij komen tijdens de modeweken.
Geometrische eyeliner is een trend voor winter 2013-2014.
Dus haal je artistieke kant naar boven en laat je ogen spreken.








Sommige looks vind ik uiteraard een beetje over the top voor
 in het dagdagelijkse leven. Maar uiteraard is het wel perfect mogelijk.
 Wat vinden jullie er van?
Wat is jullie favoriete eyeliner?

Liefs Julie 

Bron: Google afbeeldingen

3 opmerkingen:

  1. OMG! Die eerste vind ik echt heel mooi!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM
    Ps: Wanna be treated like a VIP at a real fashion show ánd party all night long together with me and my sister? Enter my GIVEAWAY

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nummer 3 is vet! :)

    x Eline - www.onhighheels.be

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.