vrijdag 20 september 2013

Before I die - To do list

Hoi meiden,

hebben jullie dat ook wel eens?
Je weet zeker en vast wel waarover ik het heb.
Hebben jullie soms ook zin om gewoon te vertrekken
en te doen waar je zin in hebt? Wel dat gevoel heb ik op dit moment.
 Lees verder om te zien wat ik zeker nog wil doen in mijn leven ...



Natuurlijk is het ene al wat meer haalbaar als het andere.
But ... Let's do it! ;)
Wat willen jullie zeker nog doen 'before you die'?







Before I die | via Tumblrperfect bucket list | TumblrJust Girly Things | via Facebook♥ | via Facebook
Before I die...
Tumblr
.gfMombefore i die | via TumblrTumblrSummer love♡ | via TumblrTwitterYoung, wild & freeDeck of Dreams - have a disney movie marathon❤

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.