donderdag 29 augustus 2013

Collective shoplog (Zara, Steve Madden, JBC, ...)

Hallo daar!

Na weer eens een mislukte poging ben ik hier opnieuw met een blogpost.
Mijn internetverbinding op vakantie was echt super traag, een slak is er niets
op tegen. En daardoor is mijn inhoud verloren gegaan.

Maar ik ben thuis en hier zien jullie mijn aankopen van de voorbije maand.
Het is niet alles, maar de rest waren gewoon wat basics als topjes en een trui.
Ook een zwart bloesje en een super tof hoedje van de H&M.
Die zie je onderaan in een outfitpost.

Al deze items heb ik niet in een shoppingtrip gekocht, eerder toevallig als ik
eens langs de winkelstraat ging. En wie kan die laatste soldenkoopjes nu laten liggen?
Ik alle sinds niet! Check it out.


In de JBC kocht ik deze hele leuke vestjes. Ze waren afgeprijsd naar €12,50/stuk.
Zeker niet te veel voor zo een simpel maar klassiek vestje.Ook de kleuren vind ik enorm mooi,
 het koningsblauw is een kleur waar je niet fout met kan gaan.
En ofcourse, pastel! Een grote trend de voorbije seizoenen.




In de C&A kocht ik dit fleurig rokje voor €5. Het is zwierig, licht en perfect voor
nog wat mooie zomerdagen (fingers crossed). Met een tribalprintje.
Tegenwoordig is de C&A hipper en hipper aan het worden.



Omdat ik aan zee was ging ik vaak wel eens plonsen, maar met al dat zoutwater
gaat de kleur snel van je bikini, en ook de kwaliteit vermindert. Daarom wilde ik
nog een budget bikini vinden. En kocht ik deze leuke zwarte met goudaccenten in
de Hunkemöller voor een tof prijsje. (rond de €15)









Kijk dat aan, deze schatjes zijn een van mijn pronkstukken in mijn collectie,
yes girls i'm talking about heels, high heels!
Deze kobaltblauwe pumps van de Madden girl collectie zijn echt mijn favoriet.
Alleen moet ik ze nog goed inlopen want ze zitten nog wat krap.
What can I say? I love Steve Madden!


Last but not least, mijn favoriet!
Zoals ik het graag noem, mijn 'vintagebloemenrokje'.
Dit retro/vintage gebloemd rokje kocht ik in de Zara.
Gemakkelijk te combineren en een musthave!
Aan de lende heeft het een elastiek, en het is gewoon
een leuk zwierig rokje. I love it!



(hoedje: H&M, Bloesje: H&M, Vestje: JBC, Rokje: Zara)


Tot snel! 

xoxo,
Julie 


1 opmerking:

  1. Die bikini en dat roze vestje vind ik enorm leuk! Wat leuk dat je op zo'n hoge hakken kan lopen! Zou ik nooit kunnen haha!

    http://my-serendipityjournal.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier je mening en/of opbouwende kritiek achter.
LET OP: woorden kunnen ook kwetsend zijn.
Nog een request? Via deze weg komen al jouw vragen
bij mij terecht.